قيمت ناوداني قيمت ناوداني

آراد آهن

همه چيز در مورد ناوداني

 

 

 

ناوداني يكي از مهمترين پروفيل باز است كه به دو روش پرسي و فابريك تولدي مي شود. علاوه بر اين ناوداني به دو نوع ناوداني سبك و سنگين و از نظر ظاهري به دو دسته ناوداني ساده و مشبك تقسيم مي شود

ناوداني هاي موجود در بازار به با استفاده از دو استاندارد UPE  و UPN  توليد مي شوند. در استاندارد UPE  ناوداني داراي دو بال موازي بودع و از نظر ظاهري شبيه حرف انگليسي C  است . اما در ناوداني UPN  بال ها مخروطي شكل  هستند و شبيه حرف Uهستند.

از مهم‌ترين ويژگي‌ها ناوداني مي‌توان به مواردي چون: مقاومت بالا، نصب سريع و آسان، طول عمر زياد و .. اشاره كرد.

مشخصات فني و كاربرد ناوداني

مهم‌ترين مشخصات ناوداني‌ها سايز و وزن آن‌هاست. سايز يا نمره ناوداني برابر با عرض جان ناوداني است. براي مثال منظور از ناوداني ۸ در بازار ناوداني است كه عرض جان آن معادل ۸۰ ميليمتر است.

 سايز ۸ و ۱۰ ناوداني كاربرد فراواني كه دارند پرفروش ترين سايزهاي ناوداني هستند.

كاربرد ناوداني:

  • به عنوان مهاربند براي استوار سازي مجدد ديوارهاي آسيب ديده
  • استفاده در ساخت قالب‌ها و نماهاي ساختمان
  • استفاده در ساخت پايه‌هاي تابلوهاي راهنمايي و رانندگي و گاردريل‌ها
  • كاربرد در ساخت چارچوب ‌هاي در و پنجره، قفسه‌ها
  • استفاده در ساخت خرپا، باد بند

 

 

عوامل تاثيرگذار بر قيمت روز ناوداني

قيمت روز ناوداني همانند ديگر مقاطع فولادي به طور مستقيم با شاخص هاي قيمت بازار آهن و فولاد كشور در ارتباط است. اين شاخص ها عبارتند از: نرخ دلار، قيمت جهاني سنگ آهن و فولاد، هزينه حمل و نقل، هزينه انرژي، هزينه نيروي انساني و ميزان عرضه و تقاضا در بازار. قيمت روز ناوداني بعد از در نظر گرفتن اين شاخص ها تعيين و توسط مراجع اصلي اعلام مي‌شود. بازرگاني آرادآهن به صورت روزانه، بعد از اعلام نرخ جديد هر يك از محصولات از سوي كارخانه و يا بازار، قيمت‌هاي درج شده در سايت و كانال تلگرامي خود را به روز رساني مي‌كند.

آراد آهن، مرجع فروش ناوداني در ايران

آراد آهن، مرجع فروش ناوداني در ايران و يكي از مراجع عرضه كننده انواع آهن آلات در سراسر كشور به شمار مي‌رود. اين بازرگاني با برقراري ارتباط مستقيم با كارخانجات اصلي و مطرح داخلي و نيز واردات انواع محصولات فولادي با كيفيت از كشورهاي خارجي مي تواند سبدي متنوع از محصولات فولادي را پيش روي مشتريان خود قرار دهد.

شما مي‌توانيد در هر كجاي ايران با تكميل و ارسال فرم ثبت سفارش موجود در سايت بازرگاني آراد آهن، محصولات فولادي از جمله انواع ناوداني را با كمترين زحمت و قيمت به صورت غيرحضوري خريد نماييد. پس از ثبت سفارش همكاران ما در اولين فرصت با شما تماس مي گيرند و سفارش شما را قطعي و در اسرع وقت به همراه فاكتور رسمي و ضمانت كيفيت به آدرس مورد نظر شما ارسال خواهند كرد.

 

جهت مطالعه اين مقاله به دانشنامه آراد آهن مراجعه نماييد.


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/9/20 ساعت: ۱۵ توسط:aradahan :